Tellimine

 

Toodete tellimiseks lisage tooted ostukorvi.

Tellimuse vormistamise alustamiseks vajutage nupule „vormista ost“. Ostu vormistamisel on võimalik valida kas vormistate ostu külalisena või koos kasutajaks registreerumisega. » Loe siit milliseid lisavõimalusi pakume registreeritud kasutajatele

Tellimuse vormistamiseks palume täita paki kohaletoimetamiseks vajalikud andmed. Kui soovite paki saata kellelegi teisele – näiteks kingituseks, palume aktiveerida kohaletoimetamine teisele aadressile ning sisestada paki vastuvõtja andmed.

Tellimuse kinnitamisel vormistatakse teile ettemaksuarve mis on võimalik tasuda koheselt pangalingi või pangaülekandega. Arve kinnitatud tellimusest saadetakse ka teie e-posti aadressile, juhuks kui soovite tellimuse eest tasuda hiljem.

Tooted postitatame teile peale arve tasumist. Tööpäevadel enne 10:00 esitatud tellimused postitame veel samal päeval.

Soovime teile meeldivaid ostukogemusi meie veebipoes!

 

Maksevõimalused

MyLook.ee veebipoes pakume ostu eest tasumiseks järgnevaid võimalusi:

Pangalingid

Swedbank, SEB Pank, Danske Pank, Nordea Pank, LHV Pank. Tellimuse kinnitamisel kuvatakse ekraanile tellimusarve. Pangalingiga tasumiseks vajutage pangalingi ikoonile. Koopia arvest saadetakse ka teie e-posti aadressile juhuks kui soovite tellimuse eest tasuda hiljem.

Krediitkaardimakse (Visa, MasterCard)

Peale tellimuse vormistamist suunatakse klient makse sooritamiseks Nets Estonia AS-i turvalisse keskkonda. Seal on eeltäidetud maksekorraldus, kus on kirjas tasumisele kuuluv summa. Peale kaardinumbri, turvakoodi (3 numbriline kood kaardi tagaküljel) ning kaardi kehtivusaja lõpu sisestamist autoriseerib Nets Estonia tehingu kliendi pangas. Kaardiandmete küsimisel kasutatakse SSL-turvaprotokolli ning MasterCard SecureCode ja Verified by Visa turvaprogramme, mis tagavad selle, et vahetatavat informatsiooni ei saa kõrvalised isikud pealt kuulata ega muuta.

Pangaülekanne

Tellimuse kinnitamisel kuvatakse ekraanile tellimusarve. Koopia arvest saabub koheselt ka teie e-posti aadressile, et saaksite selle soovi korral välja trükkida ning tasuda endale sobival ajal pangaülekandega internetipangas või pangakontoris. Pangaülekandega tasumisel märkige selgitusse kindlasti tellimusarve number.

 

Tagastamisõigus

MyLook.ee veebipoest ostetud kaubale kehtib teile alates kauba kättesaamisest 14 päevane tagastamisõigus.
Tagastamisõigus on loodud garanteerimaks seda, et saadetud kaup vastaks tellitule.

Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja originaalpakendis.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada meile avaldus e-posti aadressil info@mylook.ee 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest.

Kauba tagastamine toimub kliendi kulul ja sel puhul esialgset transporditasu ei hüvitata (välja arvatud juhul kui tagastatud kaup ei vasta tellitule).

Kauba tagastamisel tuleb ostetud toode/tooted tagastada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul.

Raha tagastatud toodete eest hüvitatakse teile viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul.
Tarbija tagastusõigus on sätestatud õigusaktidega ning ei ole MyLook veebipoest tellimise eripära.

 

KOHALETOIMETAMINE

SmartPOST
pakiautomaati
Teenusest vähem
TEISIPÄEVAL (02.06.2015)
2,50€
Tasuta ostudel
alates 47,95€
Kui pakk jõuab pakiautomaati, saadetakse tellimuses
märgitud mobiiltelefoni numbrile SMS uksekoodiga.
Uksekood tuleb sisestada pakiautomaati ning seepeale
avaneb kapp kus on teile saadetud pakk.
Pakile on võimalik järgi minna 7 tööpäeva jooksul
alates selle jõudmisest pakiautomaati.